Forum januari 2009
Radera inlägg
Lösenordet behöver bara anges första gången.
-
STAVFEL PÅ ADRESSEN
sotarn.lindberg@gmail.com22:a januari 2009, 17:47 av Sotarn
-
Har glömt att ange E-mail adress på inbetalningen till H.O.G RALLYT !! inbetalningen dras på förfallodagen kan någon i organisationen skicka en bekräftelse när det är OK
Sotarn/Past Dir House Chapter Stockhplm
sotar.lindberg@gmail.com
Betalningen avser Mig o Bettan22:a januari 2009, 17:45 av Sotarn
-
Har glömt att ange E-mail adress på inbetalningen till H.O.G RALLYT !! inbetalningen dras på förfallodagen kan någon i organisationen skicka en bekräftelse när det är OK
Sotarn/Past Dir House Chapter Stockhplm
sotar.lindberg@gmail.com
Betalningen avser Mig o Bettan22:a januari 2009, 17:45 av Sotarn
-
God morgon H.O.G.are!
En fråga till ansvarig för märken och liknande:
Varför kan vi inte ha märken och liknande på hemsidan? Det vore roligt att se vad som finns att köpa.21:a januari 2009, 07:38 av Lars-Erik Nilsson
-
NU HAR ÄNTLIGEN RYGGMÄRKENA KOMMIT
16:e januari 2009, 21:54 av PER ANTON
-
HEJ HOGGARE!
HÄR KOMMER LITE INFORMATION.
1. NI SOM BETALAT MEDLEMSAVGIFT KAN RÄKNA MED ATT NI KOMMER ATT FÅ ERAT MEDLEMSKORT I SLUTET AV DENNA MÅNAD.
2. NI SOM HAR TÄNKT ER ATT VARA MED PÅ BÄTTRE KÖRKUNSKAPS KURSEN PÅ KNUTSTORP I ÅR, DEN BLIR DEN 1 MAJ. , MÅSTE BETALA ER AVGIFT 1700:- SENAST DEN 28 jANUARI TILL VÅRAT BANKGIROKONTO 5037-5617.
FRÅGOR ANGÅENDE BKK, RING MIG 0733-143783.
DET KOMMER ATT VARA MINS 4 INSTRUKTRER SOM KÖR HARLEY.
KRAMA VARANDRA I TRAFIKEN,
PER ANTON13:e januari 2009, 20:39 av PER ANTON
-
God fortsättning och hoppas 2009 blir ett kanonår med många fina körningar tillsammans.
Nu kan ni läsa och börja drömma om midsommar i Norge och National HOG Rally i Helsingborg. Du hittar länkarna till höger på första sidan.6:e januari 2009, 17:18 av Suzanne