Forum februari 2010
Radera inlägg
Lösenordet behöver bara anges första gången.
-
HÖR UPP HOG-HELSINGBORG
Visst ska vi väl anta utmaningen från Malmö och åka ner och spöa........ur dem i bowling....?
Efter vår träning för ett par veckor sedan ser jag med tillförsikt fram mot mötet. Så många duktiga bowlare vi såg......i lokalen...alla tillhörde tyvärr inte oss....
Så in och anmäl er på Malmös hemsida så gör vi en trevlig tur till våra grannar i södern....
Vad jag vet är det, förutom undertecknad, Jörgen o Cristel, Lasse o Birgitta, Pelle o Mathilda som har sagt att de ska dit.....MEN vi ska va fler eller hur?
Så...vad väntar ni på...den 16/2 är sista anmälningsdag....In o anmäl er...snart är våren här o då har vi inte tid att rulla hatt...nä klot skulle det va.
Masse13:e februari 2010, 16:41 av Masse
-
Hör upp bikers.
Vi är ett gäng som skall till Hamburg Harley Days som är under midsommarhelgen. Vi har för tillfället ett extra rum för 4 pers, över 3 nätter 25-28, till förfogande någon vecka sen avbokar jag den om ingen är intresserad. Det ligger nära träffområdet. Kolla länken http://www.aohostels.com/en/hamburg/hostel-hamburg/
hör av er till Birgitta och Lasse 0760/46856013:e februari 2010, 13:11 av Birgitta och Lasse
-
Vill bara paminna er om att snart kommer varmen aven till er.
Hoppas att jet laggen har lagt sig till bowlingen i Malmoe ;-)
Varma halsnigar fran Borneo.
Matilda & Pelle1:a februari 2010, 11:38 av Pelle